2008-08-08
  09:36:31

Dagen med stort D

Jaha... nu e den här... tiden går allså inte att stoppa...

Kan inte sova.. har vaknat typ 10 gånger inatt.. å sen slutar det med att kl 8:00 va jag klar vaken...

Tommy ligger å sover.. mina kläder e framplockade... Tommys kostym e upphängd.. ska bara rota bland mitt smink å se om jag har en vattenfast maskara.. annars måste jag ner till centrum...

Musiken e fixad... blommor e beställda... allt e mer eller mindre klart...men varför känns det som om jag hela tiden glömt något..?

Nej.. den här dagen faller lätt in bland en av dom värsta dagarna i mitt liv... strax efter dagen då mamma dog...
Vill bara blunda å snabbspola förbi allt...

Tusen tankar e det som rullar... ska vi ta taxi dit å hem?...vilken klänning ska jag ha?... när ska vi hämta handrosorna?... kommer skivan med musiken att funka?... vart ska vi sitta?... när går vi fram till kistan?...




****Jag vill inte plarnera och gå på min mammas begravning... ****
****Jag vill att hon ska leva och va här!!! ****

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0