2008-08-02
  03:36:49

Herre gud.. börjar jag bli gammal eller?

Jaha.. på med min gröna paljett klänning å mina skor med stilett...locka håret... å så smink...klar!

Jag, Jossan och hennes syrra drog ner till Tjili..där träffade vi upp Helena å Mikaela=)
Det va trevligt.. eller iaf.. mina vänner e trevliga.. men antingen börjar jag bli gammal.. eller så vet jag inte..
Hade ingen lust att dricka.. ( å det är verkligen ovanligt... hehe..) tog bara en cider nere på Tjili..

Det enda jag gjorde va att sakna Tommy.. å min säng..gärna Tommy i sängen, hade vart perfekt ;)
Så när klockan va strax efter 2 gick jag hem.. va inte sååå smickrande att gå hem själv med klänning som slutar strax under rumpan... å sky höga klackar.. men jag kom hem helt ok.. =)

Så nu ska jag dricka upp mitt te.. sen ska jag gå ut med hundarna.. sen i säng..

Å Tommy kommer hem i morgon kl 10:00.. jippi!!

Jaja.. man börjar väl bli gammal eller nått... *suck*




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0