2008-08-19
  09:56:07

Himlens Hjärta

Hyrde Himlens Hjärta igår..mest bara för att få se Persbrandt gråta..vilket han gör i filmen..
Har velat se filmen ganska länge.. men jag har en pojkvän som inte gillar Persbrandt... så då blir jag va en anledning hela tiden ner röstad när jag har föreslagit filmen... och för att det e en "tjej film" *suck*
Men igår struntade jag i om han ville se den eller inte..så jag hyrde den.. haha

Kan säga att jag blev lite besviken... fast filmen va bra...
Jag älskar svenskt drama... .desto tyngre desto bättre.. å det här va en ganska tungt drama...men ändå inte... hade förväntat mig mer känsla...
Men helt klar en ok film... men vadå.. jag fick iaf se Persbrandt gråta... å bara det gör filmen värd att se...;)




( å nej älskling... tycker inte Persbrandt e varken snyggare eller finare än dig.. du är One in a milljon...)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0