2008-08-27
  10:30:18

Humm... va ska jag göra idag..?

Först ska jag.... blogga klart å dricka upp mitt kaffe.... sen ska jag ut med hundarna...
In i duschen.. sen ska jag diska/damsuga å torka golven...ska även ner å se om det finns någon tvätt-tid.. *måste tvätta*
Jag antar att jag kommer hinna hälla i mig en å annan kopp kaffe där i mellan...

Sen ska jag BETALA MINA RÄKNINGAR... *fy ångest* hatar att betala räkningar...
Vänta på att Mikaela ska ringa så vi kan åka å köpa en födelsedags present till Benita... hon ska ju ha fest på fredag.. =)
Mikaela ska även hjälpa mig att klippa å färga mitt hår..ska bli mööörk brun.. tror jag..

Sen ska jag vänta på att min man ska komma hem... så vi kan laga/äta en goood middag... (någon som har ett bra middagstips?)
Sen efter det blir det nog bara tv, soffan å mysa med min man..
Å sen natti natti...

**Fan..  Mikaela ringde nu... så då blir det hel fel i min blogg planering här**
**..men orkar inte skriva om.. haha...**



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0