2008-08-05
  22:54:24

Du är så heeeelt underbar..Tommy

Pratade med min kära pojkvän i telefonen... han e inne i stan.. med sina vänner..
Jag hade en lite halv kass dag idag... men allt förändrades av bara några små ord..


Tommy :
Vet du hur mycket jag saknar dig

Karin :
Nej det vet jag inte.. känns inte som om du gör det..

Tommy : Varför inte det?

Karin :
Nej för att jag vet att jag inte har vart världens bästa flickvän på senaste.. jag vet att jag har vart på sånt dåligt humör.. å att jag inte e så rolig att va tillsammans med just nu...

Tommy :
Jag vet att du har det jobbigt just nu.. med allt det där med min mamma å så.. och att ditt humör kanske har gått upp å ner.. men det förändrar inte hur jag känner för dig..
Jag älskar dig mer idag oavsett om du e på dåligt humör eller inte..
Jag älskar dig så mycket så det gör ont..å jag önskar att jag va hemma hos dig nu..

Ååå älskling du fattar inte hur mycket jag behövde höra det där idag... jag älskar dig så ofantligt mycket!!

Tack för att du e min!!.. å tack för att du är så heeeelt underbar!!
Va skulle jag ha gjort om vi inte hade träffas..






Kommentarer
2008-08-05
  22:54:24
Postat av: Bea

jätte fin design. du har verkligen lyckats få fram en fin blogg

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0