2008-08-11
  09:57:02

Måndag...*suck*

Idag e det måndag... idag har även min semester slutat.. fast jag jobbar först på torsdag...å sen hela helgen...

Funderar på att åka ut till landet imorgon.. pappa är där ute.. å hundarna skulle säkert gärna vilja komma ut oxå..för att sen komma tillbaka på torsdag innan jobbet...

Tommy har börjat sin praktik idag igen..så han kommer inte att följa med ut till landet..

Jaha.. va ska jag göra idag då... kanske städa?.. *urk* jätte tråkigt...
Packa för imorgon.. eller nått.. *suck*.. e inte på humör idag.. allt känns ganska tråkigt..

Vi alla behöver kärlek



Kommentarer
2008-08-11
  09:57:02
Postat av: Tiilii

Tack karin.. de va skönt o få ett stöd och få mig på bättre tankar.. hoppas du mår bättre nu... massor me kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0