2008-08-20
  10:50:10

Rambo

jaha.. eftersom jag tvingade Tommy å se Himlen Hjärta i förrgår.. va jag tvungen att sen Rambo igår..haha..

Nja så va det inte riktigt.. jobba igår.. å Tommy skulle se Rambo medan jag jobbade.. men av någon anledning så såg han inte på den när jag jobbade (säker för att han satt å spela poker i flera timmar).. så han ville se den när jag kom hem ist...

Jag kan säga... om om jag trodde Himlens Hjärta skulle va bättre än va den va.. så trodde jag Rambo skulle va mycket sämre än va den va...
Blev faktiskt överraskad att den va så bra som den va... fast ändå inte en film i min smak... den är VÄLDIGT blodig.. å kroppsdelar flög runt i hela filmen...

Fast Stallone såg ganska ok ut för att va runt 60 eller så... å inte alls som den plastik farfar som jag trodde..å dom tog upp ett hemskt ämne..inbördeskrigen i Burma..

Den första Rambo filmen e den bästa.. men sen kommer nog den här..





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0