2008-08-28
  10:20:35

Karaoke.. mm..

Blev inte alls som jag hade planerat igår..
Ingen present till Benita... hann inte torka golven eller boka tvätt-tid...å räkningarna har jag kvar tills idag.. *suck*

Dagen slutade iaf med att  Tommy å jag gick ner till Curres för att träffa Johan å Josse...det va trevligt=)
Kan säga att jag e smått lite imponerad över hur duktiga många är som sjunger karaoke... visst finns det en å annan som säkert i sitt eget huvud låter en aning bättre än va dom gör i verkligheten..
Men i det stora hela så tycker jag faktiskt att många va jätte duktiga=)...

Josse å hennes syster sjöng... å jag lovade Josse att på kryssningen nästa helg ska även jag sjunga...
Jaja.. på en båt med en massa fulla finnar kanske jag kan.. å vem vet.. jag kanske till å med tänker sjunga på finska..eller drar en Céline dion ;)

Mitt nya bruna hår





Jo förresten.... jag e arg på min jäkla pojkvän....den jäven armbågade mig inatt...as hårt!!
Så jag... arg som ett bi gick å la mig på soffan...så nu har jag ont i ryggen å nacken bara för jag sov på soffan...

hummm...hämnd kommer att komma!



(PS. på Tommys begäran...)
 (han sov när han armbågade mig...så ingen tror att han gjorde det med flit. DS)




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0