2008-12-12
  11:15:51

Fredag!! jippi!!

För en gångs skulle känns det som om jag har julklapparna under kontroll....

Jag har bara en sista julklapp kvar till Tommy... (den as dyra)... å sen en whisky till pappa..
Sen e jag klar!...

Beställde hem min syster julklapp i går... skönt när man kan beställa hem... hehe...

Har hittat en underbar julkapp till mig själv... å va jag önskar mig dom...
Det e ett par tofflor som man värma i mikron å sen e dom varma...
Å dom ser sååå sköna ut!!

Tyvärr va dom slutsålda... där jag hittade dom på nätet...
Så jag lär ju inte få dom ... dom kommer igen i feb



Men jag hittade ett annat bra alternativ...
Dom e nog oxå jätte sköna..



Finns på
Bluebox.se


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0