2008-12-16
  13:25:24

jag vill inte va i sverige!

Gud jag blir galen p det här tråkiga vädret....

Kan det inte snöa...???

Vill bara åka utomlands när det e så här... å Tommys mamma ska åka till Egypten... åååå  jag e så avundsjuk!!!

Tänk Tommy... bara du å jag... värme... sola... bada... paraply drinkar... hotell... frukt... mm...
allt annat än det här...!!!


"Älskar att känna din varma solbrända hud.... älskar när du ligger naken i sängen.... älskar att vakna sent tillsammans med dig..."




Kommentarer
2008-12-16
  13:25:24
Postat av: Tiilii

ja håller me.. antingen kommer snön lr så drar vi mot värmen

2008-12-16
  13:25:24
Postat av: Benita

Förstår din svartsjuka gumman, jag vill åka till Hawaii....

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0