2008-12-14
  23:30:50

Curres.. toakross.. å en hel del kärlek..

Härlig bakis söndag kväll... eller nått...

Ja igår va jag först hos Sussie å åt middag... sen gick jag hem å Josse kommer över å vi tog ett glas vin...

Sen gick vi ner till... humm... ja... Curres...
Tommy kom dit till Curres efter han hade vart i Gävle å tittat på hockey...

Det va trevligt iaf under tiden vi va där... hehe...
Ni som läser min blogg har kanske läst att dom håller på å renoverar vårat badrum... å att vi har fått en ny toa...

Mmmm...  jag kan säga så här mycket...  vi har INGEN toa längre!....

Min fulla..... (å ganska gulliga... fast inte då) pojkvän välte hela toan när vi kom hem från Curres....kan tillägga att toaletten inte va fastskruvad i golvet...

Å toan gick i 1000 bitar.... det e BARA kross kvar...

Fråga mig inte hur han lyckades med det !?!?!?!
Å jag va jävligt uppröd!!!

Det va vatten å porslins kross i hela badrummet.... så nu har vi ingen toalett....

Vi har inte haft någon toa sen igår natt....
Kul va?? ska det här badrummet aldrig bli klart??


Sen nu på kvällen har vi vart hemma hos Tommys mamma å åt middag.... å Sofia, Jimmy å lilla William va oxå där...
Men det va iaf trevligt!.. å jätte god mat!

Nej nu ska jag gå å lägga mig... puss...puss




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0