2008-12-02
  12:55:11

ja nu har jag en toa..

Som sagt det va kans igår... med ingen toa... å inget kallvatten...

Jag kom hem vid ca 11:00 idag å då hade dom inte vart å fixat in toan än...

Eftersom golvet va torrt... så ringde jag arg som ett bi... å irriterat ifrågasatt när i helvete dom tänkte komma å sätta in toan!?!?!?!?


3min tog det sen ringde  det på dörren... å där stod dom.... så nu har vi en toa!!!!
Jippi!!!!

Vi gick som sagt till sussie å sov igår...


Å det va en skön känsla att ta en dusch... dricka ett glas KALL saft... på med pyjamasen... å krypa ner i sussies extra säng å titta på en rysare.... (barnhemmet) medan det regna ute...

Å nu ska dom komma å kalka badrummet... medan jag åker in till stan å handlar som sista julklapparna....
Så skönt att va ute i tid i år....

Skit... tror jag måste åka på ett relax spa snart..
Å ladda upp mig efter det här badrums renoveringen
...

Så älskling... va säger du... ska vi åka?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0