2008-07-30
  14:10:05

15 dagar...

idag e det 15 dagar sen mamma gick bort.. å det e först nu jag har börjat landa.. nu börjar jag fatta va som har hänt.. men allt e ändå såå ofattbart..
Det har vart JÄTTE fint väder men jag har knappt vart ute.. har vart sjukskriven fram tills idag.. och jag har 1 1/2 veckas semester kvar.. men all den tiden kommer att gå åt till att planera begravningen...
Fy... vet inte om jag kommer att klara av begravningen...
Men allt e nästan klart.. kista e bestämd.. samt blommor och annons..
Min syrra å jag fick välja en låt var till mamma.. jag har valt Cornelis Vreeswijks låt " somliga går med trasiga skor".. för det första vet jag att mamma tyckte om Cornelis Vreeswijks låtar (och jag fick min första LP skiva med honom när jag va mycket liten)
Sen vet jag att hon tyckte jätte mycket om låten "somliga går med trasiga skor"... å sen passar texten så bra till hennes liv..
Min mamma levde ett orättvist liv, och fick en orättvis död.. hon gick med "trasiga skor" hela sitt liv...





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0