2008-06-12
  09:49:31

dötid

Tänkte slå av lite dötid med att blogga lite...
Ska klippa mig idag.. å det kan behövas... får se fundera på om jag bli ljus oxå...e sååååå trött på mitt hår...
Annars va händer i helgen då... på Fredag ska vi hem till ett par kompisar till mig, Sussie ska fixa en överrasknings fest till hennes man... han fyller år... så det blir massa folk, vin, öl, grill mm... ska bli jätte kul=).. hoppas på bra väder bara så vi kan sitta ute... så på Fredag dag, ska jag : städa, diska, tvätta, köpa presenta till Göran, köpa en klänning till mig (det förtjänar jag) gå på bolaget, å sen hem till Sussie å hjälpa henne.. *suck* hoppas jag hinner med allt...får inte glömma bort att djuren ska ut oxå...
På Lördag vill jag ut å dansa... får se.. vill in till stan... men mina kära vänner vill av någon anledning aldrig det... så vi får se vart det blir men ut ska jag!! Tommy ska in till stan å kolla på fotboll...
På söndag har jag planera en långpromenad med hundarna ( å ja, Tommy du ska me!!) kanske åka till Älta å gå hem kanske.. eller dra ner till klubben... (som alla andra jävla hundägare)
Sen soffan, med film, mys pys, å en alldeles underbar kille....
Perfekt helg...
puss puss

Jag med ljust hår, va tycks, ska jag bleka det???? hummm....



haha fast jag kunde dock se lite gladare ut....

Kommentarer
2008-06-12
  09:49:31
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

tack så hemskt mycket :)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0