2008-06-10
  11:54:47

jävla hund!!!!

Igår när jag kom upp ur badet (efter typ 2 timmar i badet) så va det världens kiss fläck i sängen... jävla hund hade kissat i sängen..grrrrrr & morrrr... ja det va ju bara å byta å torka å bädda rent i sängen...(kan ju tillägga att det inte e en valp som inte e rumsren.. utan en vuxen hund som har kissat..)
Ja det va inte mycket mer med det... vi satt uppe en stund sen gick vi å la oss... mitt i natten typ runt 4:00 vaknade jag över att täcket va blött på Tommys sida... då har den jävla hunden hoppat upp å pissat i sängen när vi låg å sov oxå...
Så det va bara upp å torka å byta rent igen!!!
Alltså gud jag blir galen, va e problemet??? jag orkar inte ha en hund som kissar i sängen, nu tänker jag placera om honom...vill inte ha kvar honom...
E det någon som vill ha en puff hane på ca 1 år??? han e gratis!!! låt inte han gå nära en säng bara...
Gud va jag längtar tills vi flyttar till våran 3:a.. då ska jag ha ett hundrum... fan att det ska va så svårt att få tag på en 3:a med uteplats här på Graniten... gillar Helens lägenhet skarpt.. å hon har ett hundrum!!!!!

                                                                               Devil den skyldiga!
                                                    

Kommentarer
2008-06-10
  11:54:47
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Lite svårt att hålla reda på alla som mailar men ska kolla :) .............



Jo då jag hade fått ditt mail :) Min dator e fortarande trasig, men förhoppningsvis e den lagad ikväll då jag fått en fungerande xp-skiva nu :)

2008-06-10
  11:54:47
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Det är ingen fara;P finns folk som tror att jag ska fixa det på en gång, och såna struntar jag fullständigt i.. tycker dom ska vara glad att man vill hjälpa dom faktiskt :)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0