2008-06-09
  11:17:32

Kärlek!



Jonna och Jari.. vist e dom söta!
Dom ska evt. flytta hit till Tyresö, storstads-barn har tröttnat på storstan.. nu ska dom skaffa radhus, barn å allt!
Från Östermalm till Tyresö=)
Jonna är min bästa kompis, vi har känt varandra sen vi gick på dagis, vi har gått igenom mycket tillsammans..
Nu av en konstig andledning är våra liv såååå otroligt lika... nästan skrämande...

1. Både Jonna och jag separerade samtidigt med två störda idioter (efter flera år tillsammans)

2. Vi träffade samtidigt männen i våra liv, ( ni vet, den man har gått å väntat på hela livet)

3. Båda killarna har rötter från Finland

4. Dom kan göra lite störda grejer på fyllan, men i grund å botten världens snällaste

5. Min mamma har fått en svårartad cancer, det har även Jonnas mormor (som har vart som en mamma till Jonna under hela hennes uppväxt)

6. Nu är det familj som står i planerna för oss båda... (tror dock Jonna hinner före mig lite) men vi kommer snart ikapp;).. (kan lova dig Jonna att vi båda kommer att gå med magar i vädret samtidigt)

7. Å nu när Jonna flyttar hit kommer vi båda att bo i Tyresö

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0