2008-06-18
  22:11:38

Koh Phangan

 


Jag å min syster va å hälsa på hos mamma idag på sös, det va jobbigt.. men vi e glada att hon får rätt vård nu..det skär i hjärtat att se henne så där.. 
Jag önskar att jag hade ett litet trollspö så att jag kunde trolla bort allt ditt onda mamma..

Sen gick vi å åt på Koh Phangan, mycket så att jag skulle kunna få en stund med min syster å prata igenom allt..
Det blev en hel del prat.. men det va oxå mycket trevligt...känns skönt att veta att hon riktigt förstår va det e som håller på att hända...

Nu e jag hemma, min kära pojkvän är inne i stan å kollar på fotbollen... jag är tyvärr inte sååå intresserad av fotboll, inte ens när Sverige spelar...det klart att jag önskar att dom vinner, men mer än så e det inte..



Kommentarer
2008-06-18
  22:11:38
Postat av: Kristin

Fina bilder!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0