2008-06-27
  10:06:53

Mina vänner

Jag måste bara säga att jag tycker att det e såååå tråkigt med alla missförstånd som uppstår ibland mellan vänner... det trista e att man kanske blir missbetrodd som vän och ens lojalitet...

Jag har alltid vart en sån människa som inte baktalar min vänner, tvärt om... lojalitet är något jag kräver av mina vänner...  och därför är jag mycket lojal tillbaka..
Jag har haft turen att ha helt underbara vänner under hela mitt liv... visst har det vart en del intriger men aldrig något allvarligt...
Därför tar jag förgivet att mina vänner aldrig skulle snacka skit bakom min rygg, att dom ställer upp när man som mest behöver dom, att dom önskar en all lycka i världen mm.. för det är så jag behandlar dom...

Därför vill jag tillägna detta blogg-inlägg till mina underbara vänner.....

Tack:

Jonna  -För att du alltid har vart min vän/familj/vapendragare, älskar dig så otroligt mycket!

Helena -För att du är en sån bra lyssnare, och att du alltid ställer upp, och alltid vill mig väl

John -För att du är så snäll, och bara önskar mig all lycka i allt jag gör

Sussie -För att du har ställt upp så JÄTTE mycket med boende mm

Benita -För att du är en sån skön tjej, som har ett otroligt djup som jag inte har sett tidigare..love you!

Becca -För att vi har haft sååå roligt tillsammans, och att du är en tjej med ett sånt riv

Annie -För att du ställer upp och bryr dig om så otroligt mycket, så som du är önskar jag att jag va i allt!

Mikaela -Vet att vi inte har umgåtts så mycket men du är en sån jätte trevlig och go tjej och så lojal emot din vänner.

Ann-Louise -Vet att vi inte haft en sån bra kontakt på dom senaste åren, men dina stöttande ord om min mamma får mig gråtfärdig av att bara tänka på, Tack!

Rosor till er!

                               Måga kramar Karin

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0