2008-06-03
  11:27:50

sött å salt

Sitter på balkongen å skriver, imorgon tar min lilla syster studenten, jätte roligt för henne, även fast vi i hela familjen är lite som i en dvala.. kan tänka mig att det ändå e värst för mamma, pappa å min syrra, dom lever ju 24 timmar om dygnet med det här, jag får iaf lite paus när jag åker hem till mig...
Annars e jag lite off. idag, väntar på att min underbara pojkvän ska komma hem, idag saknar jag honom såååå otroligt mycket...

Älskling förlåt för igår¨... å ja,jag vet at du älskar mig...du är bäst i hela världen...förlåt om jag fick dig att må dåligt igår... du betyder allt för mig, det vet du väl?
Sen när allt det här e över, kan vi inte åka på en resa tillsammans, bara du å jag, bara komma bort å ta hand om varandra..
Tommy... du är mitt allt!!

Kommentarer
2008-06-03
  11:27:50
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja den får duga så länge! Ja det kan ajg väl göra, men kolla på länken "ny bloggdesign? så står det vad jag vill ha för info och vilken mail du ska skicka till :)

2008-06-03
  11:27:50
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Okej :) då ska jag kika där sen :)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0