2008-06-26
  09:58:41

Torsdag = jobb

idag ska jag jobba.. å kanske inte mig emot.. jag har ju inte jobbat sen i söndags...

Va ute igår med Jonna.. det va jätte trevligt =)... åt ur mycket mat som helst.... vi va ju på en Tapas Bar i gamla stan... å jag åt kyckling spett med bröd, friterad mozzarella med tomat  å basilika och vitlöks frästa gambas... JÄTTE gott!!!... fast kändes dock som om jag skulle rulla ut där ifrån sen..

Det e så skönt att bara prata med Jonna... vi har båda en liten halv kracklig bakgrund med våra föräldrar... å det känns som om vi båda börjar bli så vuxna nu att vi kan verkligen kan se felen i det hela... å inte bara ta på oss allt som  "vårat fel" som tidigare...
Känns skönt att prata med någon som har vart där å sett allt oxå under alla år...

Nej nu ska jag snart ut med hundarna.. puss puss


Kommentarer
2008-06-26
  09:58:41
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jag såg det :) Ska fixa direkt när jag kommer hem efter kjlippningen ;:)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0