2008-06-16
  11:10:59

Måndag

I dag ska jag ta en fika med Mikaela och Helena, sen ska jag STÄDA.. fan va jag hatar att bo i en sån här lite lägenhet... gud va jag längtar tills vi flyttar till något större...

Igår pratade jag med min mamma, blev ganska ledsen efteråt.. man känner sig så maktlös.. allt går så himla fort..jag hade en romantiserad bild av cancer där någon sakta bara tyna bort... detta e allt annat än det...
Tog ett bad sen, tände lite ljus, och drack ett glas vin och försökte rensa lite tankar.. jag måste sluta att förskjuta det här  å acceptera att hon faktiskt kommer att dö... men det e svårt... jag vill inte förlora min mamma, än mindre att hon ska ha så här ont..


Kommentarer
2008-06-16
  11:10:59
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jag såg det :) Kram!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0