2008-05-29
  12:48:19

Mamma!

Sol... idag e det varmt.. å jag ska börja jobba vid två.. *suck*
Har vart lite off dom senaste dagarna, vi har just fått reda på att min mamma har en svår cancer.. jätte jobbigt.. å det går med rasand fart, hela världen känns upp å ner.. måga tankar som far genom ens huvud...
Å det e inte bara mamma jag oroar mig för, utan även min pappa (som är helt otröstlig) men även min lilla syster (som tar studenten om 6dagar)..
just nu vet vi inget, förutom att det gåt mycket fort, för ca 2 månader sen körde mamma bil, å va som vanligt, nu ligger hon bara i sägen å behöver hjälp med att till å med gå på toa.. hon kan inte nästa röra sig alls...
Dett e verklign det svårast jag någonsin stött på, att hon inte kommer klara sig ur det här har vi nog alla förstått, först va det väl mamma som axepterade det.. frågan är bara, hur många månader/dagar/ minuter hon finns kvar hos oss...

MAMMA vi älskar dig!!!

Kommentarer
2008-05-29
  12:48:19
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du får en bra dag idag! :)
Kramar!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0