2008-05-14
  02:06:24

Personliga Persson

Jag kan inte bestämma mig, ska denna blogg handla om mitt liv, mina nära å kär eller ska jag skriva om saker jag verkligen känner å kämpar för... humm svårt... 
Jag tycker om politik.. jag kan inte rå för det.. det berör mig, människor berör mig, Sverige berör mig...
kan bli förbannad över hur lite folk bryr sig... -va fan, det e ditt liv, dina barns, din familj.. hur kan man inte röst tex.????? vet att folk bryr sig om sin tillvaro, hur mycket lön dom tjänar, va dom får för hjälp inom sjukvården, om skolan, om fängelserna och dom kriminella, allt handlar om politik.. hur kan ni inte förstå det? vill ni inte va med och bestämma över era liv?

jaja allt detta kommer komma mer i min blogg (om jag orkar fortsätter å blogga)

just nu sitter jag å skriver medens min söööta pojkvän ligger å snarkar å sover... hoppas han inte blir störd.. hehe.. (fast så många gånger han sitter uppe å kollar på hockey eller så, så ska jag inte ha dåligt samvete...) ;)
Han e så söt, skulle kunna fylla hela denna sida om saker jag älskar hos honom...
Jag har verkligen hittat mannen i mitt liv, han e kanon!!
Kan inte komma på något han inte skulle kunna göra för mig, som ex. idag, det damp ner en (eller flera) räkningar som jag (typ) inte har råd att betala .. va säger världens bästa pojkvän???
han sa.. -gumman, lämna dom där två räkningarna framme så betalar jag dom när jag kommer hem.. (han pluggar).. (dock har han spelat ihop dom pengarna) men ändå...
va!.. e inte han den underbaraste? hur kan han va sååå go??
jag sa till honom att jag inte ville berätta för honom om dom räkningarna, han sa då, vi e tillsammans då är det meningen att vi ska hjälpa varandra... 
han e bäst!!! å jag är sååå kär!!!

image5

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0