2008-05-14
  09:43:17

Thjo chim i kajutan..

Tänkte blogga lite innan jag går ut med hundarna.. sitter här å dricker mitt morgon kaffe å tänker på att det nog e ganska kul med en blogg ändå...har haft en blogg tidigare men ingen direkt rolig en....

Så va händer idag då, min kompis Becca kommer å hämtar upp mig runt 10:00 så ska vi dra till länna å köpa blommor mm.. sen runt 13:00 ska jag hoppa in på jobbet till 16:00...
Pojkvännens syster fick barn i förrgår... så killens pappa kom idag från Finland och ska träffa sitt första barnbarn  för första gången=), så det blir middag med honom på någon restaurang eller nått sen ikväll... 
Min killes familj är sååååå trevliga... dom är helt underbara!

Min familj är inte dumma dom heller, men som det är, är det lite spänt mellan mig å mamma...
Jag älskar min mamma, det är inte det, men jag tror vi e (till min fasa) allt för lika/ eller för olika, därför krockar vi lite...så min mamma i små doser e perfekt ...hehe

Annars rullar livet på, ska snart sluta skriva, måste ut med hundarna innan Becca kommer (så jag inte e sen som vanligt).... det e dock lite jobbigt har en hög löpande tik här hemma och en o-kastrerad hanne som piper å gnäller...*suck* men det funkar... han e ganska duktig ändå, inte många hanar som klara av att va under samma tak som en hög löpande tik....

Puss Puss från mig...;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0