2008-11-03
  12:33:34

resumé av helgen

Då va helgen slut..å Måndag e här...

I fredags tog vi det lugnt å bara va hemma...

I Lördags va pappa, Kristin och jag på skogskyrkogården å tände ljus för mamma... det va helt underbart vackert.. men samtidigt otroligt sorgligt...

Mamma är spridd i minnes-lunden.. där det va flera tusen ljus... å en tanke som slog mig va.. att det är så otroligt många som har mist sina nära och kära... det är många som sörjer som vi gör...


-Mamma...jag älskar dig...och jag saknar dig så mycket!




Sen på kvällen hade Benita och jag en Halloween middag... å Benita gjorde ett jätte bra jobb med att fixa å pynta hela hennes lägenhet i Halloween tema...

Jag kom sent som vanligt... stressandes hem till henne.... strax där efter kom resten...


Det va trevligt...  jag va utklädd till french maid, Benita å Josse till katt... Alicia till " batman"..men min syrra å hennes kompis va inte utklädda... å inte Tommy å Johan heller...
Men sen så spelade vi ett jätte roligt spel "sanning å konsekvens"....(inte det vanliga).. utan med spelplan å tärningar mm..
Å min Tommy va jätte duktig... å va me.. trotts att han va ensam kille.. haha...

Sen åkte vi ner till Tjili.. vilket va väl ok... fast Tjili känns jävligt
pasé ...

Min kära man blev utslängd... varför fattade vi inte riktigt... men det va nog ändå ganska skönt... då fick vi en anledning att gå hem...

På väg hem ramlade jag...humm...jag slog mig inte... fast jag fick en helt hysterisk nack/ryggspärr...
Jag har ju haft lite problem med låsning i ryggen.. precise mellan skuldrorna...å där smällde det till igen...
Så jag låg typ å grät halva natten... å på morgonen kunde jag inte röra mig...


Men tur att man har världens bästa grannar (å pojkvän förresten).. för jag fick låna en värmekudde av grannen... eftersom värme e det enda som hjälper emot låsningen...
Å världens bästa pojkvän tog hand om mig hela dagen...

Å nu e nack/ryggspärren nästan helt borta och om ett litet tag ska jag gå hem till Benita....

På återseende....


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0