2008-11-16
  18:45:22

Snö?...

Snö.... i ca 15min....å nu?.....inge snö... tråkigt..

Kanske va det här våran snö för i år?...  eller så kanske det kommer "den där vita vintern"  i år som vi alla gått å längtat efter...

Jag hoppas iaf det...  jag älskar snö... å julen...men i år kommer inte julen bli lika som tidigare... ser nästan inte fram emot julen över huvudtaget i år...
En jul utan mamma... är ingen jul...


Nog pratat om detta... orkar inte... vill inte.... va ledsen just nu....

Vi va ju som sagt på Blue Moonbar igår å såg på Magnus Betnér... eller det va ju inte bara honom vi såg... det va tre till "stand uppare" *blink* som va me...som va jätte roliga... hahaha...
Å ska jag va ärlig... nästan roligare än
Betnér.... iaf Mårten Anderssons som jag blev glatt överaskad av...

Jag har tidigare tyckt att han e jätte tråkig... näst intill pinsam... så där så man känner att varför står han där och försöker  va rolig för?.... varför kan han bara inte inse att han bara e en Z-tv programledare (eller va han nu va där)... å sluta å dra lama skämt....

Men hör å häpna... han va rolig...kanske inte överdrivet men han va rolig...

Efteråt begav vi oss till Saddle & Sabre... vilket va en upplevelse det med... hela baren e inrett i westen tema...jätte coolt..




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0