2008-11-24
  16:15:06

skit helg!!


Den här helgen har vart en skit helg!!!!

  •     * Jag har jobba hela helgen 8:00- 17:00
  •     * Jag har bråkat med min cp kollega..
  •     * Nästan sagt upp mig
  •     * Vart tvungen att prata med mitt ex...fast jag inte vill
  •     * Har haft  en hysterisk tandvärk
  •     * Skurit mig i fingret
  •     * Bråkat med min pojkvän
  •     * Jobbat as bakis
  •     * Gjort en rotfyllning på folktandvårdens akutmottagning
  •     * Missat min ägglossning
  •     * Sovit sisådär 7 timmar på 72 timmar

Därför tyckte jag att jag behövde en liten extra present....  så jag köpte mig en jacka som tröst!



Kommentarer
2008-11-24
  16:15:06
Postat av: Jenny Lindgren

Ja den va du värd!! kram på dig!

2008-11-24
  16:15:06
Postat av: Tiilii

Svar: Tack Karin, ska verkligen ta till mig det du skrev och göra så.. tänka på mig själv och göra det jag vill och köpa det jag vill.. jag ahde funderingar över att ta en semester..en paus en stund... för att komma upp på fötterna igen... åh snygg jacka! jag ska nog också kolla på en ny jacka... shopping mår man alltid lite bättre av... kram och tusen tack för dina extremt värmande ord

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0