2008-11-10
  15:49:51

Lägenhetsbyte.. kärlek & respekt

Det har vart en tant å kollar på våran lägenhet... vi funderade på att byta lägenhet med henne...

Hon har en 3:a... men jag tror att hon tyckte att våran är för liten... så det blir nog inget byte..

Men det gör inte så mycket..jag e säker på att vi kommer få våran dröm-lägenhet ändå...

Det är lite som kärlek å förhållande... man ska va kräsen innan man bestämmer sig... å inte bara nöja sig med "det man får"...

Den som ställer lite krav (å respekt) kommer få det man söker (om inte mer än va man någonsin kunde önska sig)...
Det gäller bara att sluta tycka att man inte förtjänar något bra... vilket man visst gör... för det gör alla...
Ingen förtjänar att bli dåligt behandlad...

ojoj.. från lägenhetsbyte till kärlek...hehe...

Men det e sant.... man ska inte acceptera att någon behandlar än dåligt bara för att få lite kärlek...




Jag är sååå glad att jag träffade just dig Tommy!

Den där kvällen när vi träffades är den bästa i mitt liv... du är den snällaste som finns... och du ger mig så mycket kärlek å respekt..  å jag kan knappt fatta att du e min! ;)...

Va skulle jag göra utan dig?... du är mitt stöd... min bästa vän... min man... och pappan till vårt framtida barn...

Å det bästa är att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig!





Kommentarer
2008-11-10
  15:49:51
Postat av: Benita

Sååå gulligt, och du har rätt i det du säger, man ska ställa krav =)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0