2008-11-27
  11:24:47

My Love... va skulle jag göra utan dig?

Igår hade jag inte en sån bra dag... va allmänt nere å ledsen...

Men jag va iaf ledig och skulle handla julklappar hela dagen...
Men flera timmar senare... så hade jag kammat hem noll i  julklappskassen...

Dock hade jag hunnit med en å annan "tidig" julklapp åt mig själv....hehe...

Men allt vände när jag väl kom hem.. trött å hungrig...


Då möttes jag av min fina Man som hade tänt ljus och hällt upp ett glas vin till mig... på bordet stod det en liten inslagen present (en miranda nalle) och så fick jag en röd ros...

Vi tände lite rökelser...jag provade mina nyinköpta kläder och sen beställde vi hem thai mat...
Sååå mysigt!!!


Sen satt vi å mös i soffan å tittade på vårt onsdags avsnitt av True Blood...

Han e världens bästa min Man.... va skulle jag göra utan honom???



Kommentarer
2008-11-27
  11:24:47
Postat av: Benita

Åhh va mysigt =) ja han är snäll han din man, jag är så glad för din skull att du träffade honom =)

Love you honey pie...pussar

2008-11-27
  11:24:47
Postat av: Karin

haha... tja han duger väl ;) något ska man väl ha tur med... hihi



2008-11-27
  11:24:47
Postat av: Benita

hehe jaaa...Finns det fler sånna där snälla killar någonstans???? Isf SÄG till :P

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0