2008-11-12
  11:06:48

Magnus Betnér

Ja.. då sitter jag här i Tommys över dimensionerade mjukisbyxor å hans t-tröja..
Ska just dricka mitt kaffe... mmmm...

Så va ska jag göra i dag... humm... ja hade tänkt att sätta upp dom 30st lappar jag har skivigt ut ang. vårat lägenhetsbyte...
Vill sååå gärna flytta snart.... även fast vi näst intill bor gratis så e det extremt litet för två människor och fyra hundar...

Å sen vill jag börja bygga upp ett liv med Tommy... eftersom det va han som flytta in hos mig så e det nästan bara mina saker i lägenheten.... inte våra...

Om vi flyttar till en större lägenhet kommer vi köpa möbler mm tillsammans... å då blir det mer vårt hem tillsammans...

Apropå Tommy.... på fredag har vi en date....haha...
Nu träffas vi varje dag... men det va länge sen bara vi hittade på något mysigt bara han å jag tillsammans....så då har vi bestämt att vi ska ut å äta en god middag på någon restaurang...å det ska bli så mysigt...

Å sen på Lördag har våra snälla vänner Jonna och Jari bjudit oss på stand up med Magnus Betnér.. å det ska bli skit kul!!.. vi ska även boka bord å äta tillsamman..

Så det vi har framför oss är en jätte mysig/rolig helg!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0