2008-10-01
  11:50:27

Hur fan dödar man en björn??

Idag e det en grå dag...

Min kära sambo pluggar som bara den... han har prov... och e lite hysterisk...
Han satt uppe till 4:00 å plugga... å sen skulle han va i skolan kl 9:00... men vilket han inte va.... halvt hysteriskt kastade han sig ner nu till skolan... för att inte missa slutet på lektionen...

Jaja... å här sitter jag....

Ska väl gå ut med hundarna i det här skit vädret snart...

I helgen ska jag upp till Norrland... haha... kul!
Mina kompisar har sommar hus där... ska bli kul... fast jag känner på min att det kommer bli en MASSA vin då.... det brukar bli så när Sussie å jag träffas...

Tommy ska inte med... tror jag... han har inte riktig bestämt sig än... men vi får se....
Lite tråkigt blir det väl om han inte följer med.... men han förtjänar väl en hundfri/tjejfri helg.... kanske... haha...

Fast.... jag hoppas alla björnar har gått å lagt sig där uppe i Norrland.... fy....*ryser*....
Tänk om man kliver ut på  morgonen å det står en björn där.... va fan gör man då??

Som min kompis Sussie sa...
Björnar... kan man inte springa från.... man kan inte simma från dom.... å man kan så fan heller inte klättra upp i ett träd från dom..... man e helt chanslös!!

Hjälp!! jag vill inte träffa på en björn....

Å tänk om den äter upp mina hundar.... jävla björn!!.... då kommer jag va tvungen å döda den....å det blir nog svårt.... iaf utan en gevär....

Hur fan dödar man en björn.... utan gevär??

En arg björn!




Kommentarer
2008-10-01
  11:50:27
Postat av: Kristin

dock har jag hört att björnar är rätt så skygga så de lär nog inte vara i närheten där människor bor och är?

annars kan du ju alltid spela död, eller slänga ifrån dig en jacka och sedan smyga därifrån...

eller så har du med småsmällare som du kan tända eld på - så att det smäller och har sig och bjrönen blir rädd...



jag är rädd för björnar, det kanske märks.

2008-10-01
  11:50:27
Postat av: Alina

Godkväll! Kikar in:)

2008-10-01
  11:50:27
Postat av: Karin

haha... ja värsta björn experten där haha...



Fast man kan aldrig lita på att det inte dyker upp ett björn-skrälle..



Men tack för tipsen.. ska nog köpa en å annan smällare... synd bara att Drutten e så skotträdd... hehe...



Annars hade jag kastat smällare runt omkring mig...haha...

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0