2008-10-28
  14:48:42

Nytt badrum... men när?

Jaha.. så va det igång då.. vi har fått vattenskader i badrumet och i hallen... så nu har dom börjat riva ut vårat badrum....

I minst 8 veckor kunde vi räkan med sa dom... dubbel suck!!...

Jaja.. blir ändå skönt sen när det e klart.. för badrummen på Graniten e sååååå äckliga...

Sen får vi se hur länge vi blir kvar i våran lägenhet.... vill ju som sagt flytta till något större... ganska snart...

Idag har jag inte gjort något.. som alla andra dagar...
Vart i centrum å hämtat ut ett paket.... köpt en sushi lunch å sen åkte hem till sussie (är hos sussie dom här dagarna när dom river ut mitt badrum)...
Ska snart ut med hundarna sen vänta på att Tommy ska komma förbi å hämta hundarna.....sen ska jag till jobbet....

Herre gud!!...jag måste skaffa mig ett intresse... jag är för gammal för att inte göra nått på dagarna...
Orkar inte med det här "tonårslivet"... visst e det skönt att bara.. fika på dagarna... gå ut med hundarna... shopa...mm..
Men i det långa loppet e jag ganska trött på det... har haft det så här i snart 5 år...
Dax att komma tillbaka till verkligheten....




Kommentarer
2008-10-28
  14:48:42
Postat av: Tiilii

ååå jag vill också få nytt badrum..... ja tipsar om scrapbooking som hobby.. så sjukt kul =)

2008-10-28
  14:48:42
Postat av: Anonym

har jag sagt att bebisen kommit? http://s416.photobucket.com/albums/pp244/WhinerMHB/Baby/

2008-10-28
  14:48:42
Postat av: Sara.

heej! allt bra?

kolla gärna in min blogg, och lämna gärna en kommentar om va du tyckte osv:)

ha en trevlig kväll!

2008-10-28
  14:48:42
Postat av: Tiilii

Tack Karin! de värmer, kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0