2008-09-07
  19:41:14

Kryssning

Jaha.. nu e vi hemma igen...=)

Vi åkte kl 6:00 igår till båten.. as trötta... vi höll nästan på att missa båten... iaf jag å Josse som va tvungna att åka förbi min syrra å lämna hundarna.. Tommy å Johan åkte i förväg för att checka in...

Det va en trevlig kryssning.. som gick ganska lugnt till.. åt lite mat.. drack lite.. mm..

Men nu e vi hemma igen från Ålandshav...mycket skönt..

Kan säga att jag har typ sovit heeela dagen idag...trött å bakis...

Kommer lägga upp lite bilden sen...så fort Josse skickar över bilderna..

Nu ska Tommy å jag se en film.. å sen blir det bara sängen..

En söt sovandes Tommy i hytten




Kommentarer
2008-09-07
  19:41:14
Postat av: Benita

haha tack baby =)

Måste träffas snart så får vovvarna busa lite =) puss på dig vännen

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0