2008-09-29
  13:18:40

Storhandla...å lite kärlek...

Idag är det måndag....

Jag har jobbat hela helgen.... å det är sååååå skönt att det e nästa 2 veckor tills nästa jobb helg....

Så... va har jag/vi gjort....

Tommy fyllde år i tisdags... så på lördagen efter jobbet va vi hembjudna till Tommy mamma på middag....
Det va jätte trevligt.... å Sofia, Jimmy och lilla William va där oxå...

Igår.. söndag.. jobbade jag... och Tommy va så duktig....
Han storhandlade.... jätte mycket mat... han handlade allt som fattades....
Så nu har vi hela frysen...kylen och skafferiet fullt med mat...

Sen när han kom hem... tvättade han upp alla hundfiltar och hundbäddar.... och våra täcken å lakan....
När jag kom hem från jobbet... lagade  han middag åt oss oxå...

Han är världens bästa kille.... tänk att jag har haft en sån tur att träffa honom....
Nu efter ett år är jag lika kär i honom.... om inte ännu mer...

I bland kan jag bli så rädd att mista honom... jag har just mist min mamma... jag vet hur lätt det är att någon närstående försvinner..
Ibland när vi ligger i sängen.. å Tommy sover... kan jag känna att jag älskar honom så otroligt mycket...och att jag inte vet va jag skulle göra om nått hände honom.. tror inte jag skulle klara av det....

Fast det bästa är... att jag vet att han älskar mig exakt lika mycket...



Kommentarer
2008-09-29
  13:18:40
Postat av: Sandra

Hur har du fått honom till att vara så duktig?? :-P jag har då inte lyckats med min.

2008-09-29
  13:18:40
Postat av: Karin

haha... ja... jag har inte har fått han till något... har bara valt en kille som gör allt det där självmant..*blink*

2008-09-29
  13:18:40
Postat av: Alina

Kikar in* :) Godnatt!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0