2009-04-13
  21:00:01

I morgon..

..skriver vi på kontraktet på lägenheten...

Ska bli såååå skönt...

Gjorde en lite ritning på lägenheten.. nu tror jag inte den stämmer exakt.. jag har bara ritat upp efter hur jag kommer ihåg den...

Vi va ju där för över en månad sen.. å då va vi där max 5min... men så här har jag för mig att den ser ut..
Men har fotostatiskt minne... så det e nog nästan rätt iaf..

(tex... fråga mig va du hade på dig senaste gången vi träffades.. så kan jag säga det.. vem som helst.. fråga bara.. )

Uteplatsen e inte så här... vi ska sätta upp staket.. å en grind...å bygga en träaltan..



Kommentarer
2009-04-13
  21:00:01
Postat av: Benita

Va mysigt, ni kommer att trivas som fisken i vattnet och GRATTIS igen. Det är ni VÄRDA!!! puss love you

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0