2009-04-05
  19:06:12

Håller på att bli sjuk..

Tror jag börjar bli sjuk... jag vaknade av att jag hade ont i halsen.... sen har jag haft jordens huvudvärk...
Känner mig allmänt seg.... å inte alls sugen på mat...

Så nu ligger jag här å dricker min saft å kollar på min tredje film... Rum 1408 om jag minns rätt va den heter... vilket egentligen spelar någon roll...
Den e ändå dåligt... men i brist på annat...

Men nu till nått annat...
Idag fick jag reda på nått som äcklar mig så otroligt mycket.... egentligen e det ingen stor grej alls.... men av någon anledning blir jag så sjukt äcklad...

Varför vet jag inte... men jag känner avsmak...vill inte äns umgås med människan..

Rent praktiskt så vet jag att allt kunde lika gärna ha vart tvärt om... men ändå...


Kanske e det för att jag har byggt upp en bild av någon.... å detta plattsar inte in i bilden av personen...
Känns nästan som om det har förändrat min syn på personen...
E det här samma människa?

Självklart kan man aldrig få nått ogjort... det som har hänt har hänt... inget kan ändra på det...

Njaaa... vet inte alls hur jag ska ställa mig till denna nya informationen....egentligen ska jag väl inte ställa mig till nått alls... bara acceptera läget liksom....

Men kan jag det?..


Det här rör sig om två personer... jag vet vem den ena e... å kan gissa mig till den andre...

Det får mig äcklas även av den andre.... fy.... hade inget emot den personen innan... men nu känner jag avsky...ofräsch människa...
Eller en sak e säkert båda två e jävligt ofräscha...


Nej nu ska jag gå ner å köpa mig en pizza...
Kram på er

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0