2009-04-10
  15:09:59

Tommy har lämnat mig.....

Ja.. det e sant.. han har lämnat mig!....

Han packade sina saker... å kläder i morse... å sen gick han...

Jag låg kvar i sägen å såg på när han stängde dörren... å det känns tomt...

Hela min kropp skriker efter honom... jag saknar honom så det gör ont...

Ringde honom runt 10:00 men han hade inte mobile på ... eller så hade han ingen ingen täckning...
Skickade ett sms att han kunde va gullig å höra av sig när han kunde... å han ringde runt 13:00...
Så skönt att få höra hans röst... men han ville bara prata i några minuter... han lovade att ringa igen någon gång...


Det e tomt här utan honom... helt sjukt.. jag bodde här i fler år innan Tommy flytta hit... å då kändes det inte ensamt...

Kan inte fatta att jag ska sova själv... ska inte han ligga här i sägen bredvid mig?.. hur ska jag kunna somna?... utan att han håller om mig som han alltid har gjort innan vi somnar...

Rolig påsk det här kommer att bli...

Men tur e väl det ändå... att han kommer tillbaka på Tisdag... hihi... ;)
Han har åkt till Finland  å hälsat på sin pappa över påsken...






Kommentarer
2009-04-10
  15:09:59
Postat av: josefine

haha man kan tro att han har gjort slut :P

2009-04-10
  15:09:59
Postat av: Tess

MÄ!!! dumma dig, här var jag helt till mig och undrade om ja skulle gå över me ett tröstande påskägg =P hahaha men lite kul var de =P för det vart ett lyckligt slut =D

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0