2009-04-06
  21:54:32

I brist på annat...

DAGENS:

klädsel:
Mjukisbyxor å tommys t-tröja
frisyr: uppsatt i en slarvig knut
låt: humm... vet inte..
tv: någon film frå 70-talet
vill ha: eftersom jag har ett bra kärleksliv... barn... å så massor av pengar... å så att mamma levde så klart
tråkigaste: Mitt jobb
roligaste: haha.. johans stön i lördags... haha

**************************************

SENASTE PERSON SOM:

såg dig gråta: Tommy
fick dig att gråta: Tommy
fick dig att börja skratta:  haha.. josse...
du gick på bio med: min pappa
du gick på stan med: :S.. oj.. mig själv.. .gillar att shopa själv
skickade ett e-mail till dig: nått facebook meddedelande
skickade ett sms till dig: Tommy... han skrev -Varför svarar du inte?

***************************************

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Självklart!
bråkat med ditt husdjur: Hahahaha... ja... vi bråkar varje dag.... dom jävla bråkisarna
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej

***************************************

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: nej
Danmark: Ja
Finland: ja
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Ja
Frankrike: nej
Spanien: Ja
Italien: Nej
Kroatien: Nej
Grekland : Ja
Österrike: Ja
Schweiz : nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
England: ja

****************************************

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: döden
Vart vill du gifta dig: Häringe slott
Vem hatar du verkligen: gud... hatar?... nja... min förra cp granne
Vem irriterar du dig på: just nu... en tjej tommy knullat för flera.. flera år sen...
Har du varit kär: Gud ja!
Kör du bil: nej.. inte lagligt iaf
Har du ett jobb: ja ett skit jobb
Gillar du att ha folk omkring dig: ja till en viss del... men behöver att va själv oxå
Är du ett hälsofreak: o nej.. men önska ja va
Är du ensam nu: nej.. min hundar e hemma med mig... annars e jag själv

******************************************
'
FAVORIT

Rum i huset: haha... ja jag har ju bara ett rum.. så då blir det väl hela lägenheten
Typ av musik: typ allt
Parfym: vet ej
Månad: januari... då jag fyller år
Mat: nästan allt
Dricka: vatten, vin
Godis: choklad
Tidning: aftonbladet
Film: vet ej
Skådis: ?
Djur: hund!

*****************************************

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit:
ja/nej... lite kanske
Köpt någonting: nej
Sjungit: nej
Sagt "Jag Älskar Dig": ja.. flera gånger
Velat säga till någon eller några att du älskar dem:
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kissed someone: ja
Ätit: ja,

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0