2009-04-06
  14:15:11

Nytt hem?

Hej hej alla söta läsare!

Ja igår hade jag en piss dag... men nu känns det lite bättre...tack alla snälla vänner.... å tack Annie för dina förstående ord!

Börjar väl acceptera att det har hänt.... även fast jag fortfarande äcklas av tanken....
Å allt hände ju som sagt för flera.. flera år sen...

Jag antar att jag e en känslig individ...å som blir lätt chockad över vissa saker...

Men tycker fortfarande bruden ifråga e en av dom äckligaste människorna jag har hört talas om... *burrr*... fy... äckel... å skabbig...

Att dom två har gjort detta tillsammans... världens finaste människa å så den där tjejen...gör så att det vänder sig i magen på mig...

Jävla skabbig brud alltså... kunde hon inte besudlat någon annan?... äckel kroppsfuktion... äckel helt enkelt...

*****************************************

Men... men... nu till nått mycket roligare! :D

Vi tror vi kommer att få en lägenhet... jippi!!

På Basilikagränd... en 2:a med uteplats... så jävla skönt!... skönt att äntligen få slippa Graniten... skönt med ETT SOVRUM...med att slippa liklukt i trappen... bubblande toalett... cp till granne... å silverfiskar i köket....

Tommy pratade med Tybo.. å den enda vi behöver göra e att skicka in mitt arbetsgivarintyg samt Tommys csn papper... å sen ska det bara godkännas...

Helt otroligt att Tommy har så bra poäng i Tybo... tack vare det som vi nu kanske får världens bästa lägenhet

Haha.. det blev en bra dag ändå..

Puss å kram på er!





Kommentarer
2009-04-06
  14:15:11
Postat av: Tess

Grattis grattis grattis!!! skönt o slippa granitäckel jävel och Akelius =P

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0