2009-04-15
  08:55:08

Onsdag igen..

Ja då sitter jag här... Tommy ligger å ZZZzzzz.... å snarkar...

Ska jobba idag... börjar 10:00 å slutar 17:00... måttligt kul.. men... men.. behöver ju pengarna...

Fick ju som jag tidigare sagt höjt min lön med 2500:- i mån på att jag jobbar onsdagar... känns kanon nu när vi har nya lägenheten...

Apropå lägenheten.... jag å Tommy skrev på  kontraktet igår.. skönt.. sen gick vi ner till banken oxå...
Känns som om vi har flyt just nu.. så mycket som bara klaffar... älskar mitt liv just nu!...

Å jag har kommit fram till att jag jobbar 75%.. hehe.. så har mycket har jag aldrig jobbat tidigare...jaja... jag vet... det e dax att snart skaffa sig ett riktigt jobb...

Men vadå... jag tjänar en heltids lön på 75% varför gå upp till heltid å tjäna lika mycket?...

Neee.... nu ska jag slänga mig in i duschen... å sen ut med hundarna...

Puss å kram på er alla sötnosar..

En kille som reskerar sitt liv för sin hund...

Klicka för större bild

          



Kommentarer
2009-04-15
  08:55:08
Postat av: Benita

Nu vill jag ha uppdatering ;)

2009-04-15
  08:55:08
Postat av: Tess

det är bra det.. man ska inte jobba ihjälsig! man ska ha kul också =) 75% låter toppen!

2009-04-15
  08:55:08
Postat av: Ann-Louise

har det hänt ngt, blir orlig. du har inte skrivigt på så länge. kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0