2009-04-08
  21:36:53

Vi fick Lägenheten!!!

Jippi!!

Hon från Tybo ringde Tommy idag på eftermiddagen å meddelade att vi fick den... å han den räven sa inget till mig... förens han kom hem.... ;)

Men nu ska vi bara skriva på kontraktet... å sen flytta... haha....

I kväll har vi suttit å kollat på en massa möbler vi ska köpa...

Vi har ju som sagt nästan inget... å det jag har... vill jag knappt ta med mig...

Ska bli sååå mysigt att få bygga upp ett hem tillsammans med Tommy... han å jag får sätta våran egen prägling...

Här e lite vi ska köpa...





Kommentarer
2009-04-08
  21:36:53
Postat av: Ann-Louise

Grattis!

Fina möbler! Sängen e likadan som den jag ska köpa, fast min i ekfaner!

Lycka till Kram!

2009-04-08
  21:36:53
Postat av: Ann-Louise

Grattis!

Fina möbler! Sängen e likadan som den jag ska köpa, fast min i ekfaner!

Lycka till Kram!

2009-04-08
  21:36:53
Postat av: Benita

GRATTIS va roligt =)

Hehe ni har samma ram som vi ska köpa =)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0