2009-08-07
  15:11:59

Vi bråkar aldrig.... men ibl blir man irriterad på varandra!

Humm... är irriterad... mmm.. på Tommy...

Jag kom upp på morgonen å märker att Tommy i morse hade tagit allt smör... *suck*... detta har dock hänt ett par gånger förut... att jag kommer upp å all frukost e slut.. tex, mjölk, bröd mm...
Visst som Tommy säger det e väl bara att gå å handla... men det e grejen att bara roffa åt sig... å bara tänka på sig själv när man e två...

Jag har iaf blivit uppfostrad så att man delar med sig... oavsett hur mycket eller hur lite det finns..

Om vi har lite smör hemma å jag äter frukost först... då tar inte jag allt smör.. jag tar liiiite mindre... å sparar till honom... så han ska slippa gå å handla när han kommer upp på morgonen...

Så gör inte han...

Så.... inge smör på morgonen... jaja... tänker jag... visst jag blev irriterad.... men åt mackor utan smör...så kräsen e inte jag..

Sen till lunchen... vi åt pannkakor i går... å Tommy tog med sig pannkakor i sin matlåda... å fråga om jag oxå vill ha några pannkakor till lunch... å det vill jag...
Han spara 2 till mig... å tog 5 till sig själv... vilket va väl okej...

Men nu när jag ska äta min 2 pannkakor till lunch... så stog jag å leta efter grädde som vi hade vispat...
Då ha han tagit all grädde till sig själv!?!?!.. va???
Han lämnar pannkakor till mig.... men tog med sig all grädden å sylt till sig själv..

Alltså allvarligt... 2 pannkakor.. hur mycket grädde behöver man till dom... en liiiiten klick..
Men.. men... det va tydligen fööööör mycket... då skulle väl han få föööööör lite till sina 5st!...

Nja... lite ego det där...

Å ja Tommy.... jag blev irriterad på det!!





Meeeennnn....
Älskar dig ändå....
jävla ego ;P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0