2009-08-11
  13:28:06

Radiotjänst skit!!!



Meddelande till Radiotjänst:

Hej Kundtjänst!
Jag vänder mig till er nu via internet, eftersom det mer eller mindre är omöjligt att få prata med en handläggare via telefon.

Har ringt i över en vecka och eran telefonsvarare meddelar bara att alla linjer är upptagna.
Förväntar mig ett svar nu via mail istället.
Jag har fått en faktura av er även fast att jag inte har godkänt och anmält tv-avgift!
Nu har ni dessutom skickat ett påminnelse till mig och lagt på en påminnelseavgift plus tilläggsavgift på en tjänst jag inte har!

Nu råkar det infalla sig att jag just i dagarna köpt en tv, MEN jag ägde ingen tv då ni skickade första avin.
Jag ser ingen anledning för mig att betala för en tjänst jag inte har, än mindre betala påminnelseavgift på 75:- samt tilläggsavgift på 207:-.

Ni förstår väll att jag förväntar mig ett svar från er, och jag kommer fortsätta att ringa till er telefonväxel för en personlig servis.

Jag tänker betala för min tv-avgift från å med att jag använder eran tjänst varken en dag mer eller mindre.
Ni förstår väll att jag kommer att gå vidare i det här ärendet om ingen åtgärd görs!
Samt att min tv-avgift börjar gälla från å med det datumet jag införskaffade mig en tv, samt att påminnelseavgiften och tilläggsavgiften tas bort!

ni kan även nå mig på telefon -- --- -- ---
Mvh Karin  


------------------------------------------------------------------------------------------------------

OMPRÖVNING AV TV-AVGIFT

Beslut
Radiotjänst i Kiruna AB har 090512 tagit emot en anmälan om att du har tv-mottagare.
Vi har beslutat att du inte ska betala tv-avgift och har därför tagit bort fakturorna .
Du har ingen skuld hos Radiotjänst. 


Ny tv-avgift är startad från 090810 enligt e-brevet som inkom samma dag där du skriver att ni har ny inköpt TV.
Ny faktura skickas till dig.

RADIOTJÄNST I KIRUNA AB
Kundtjänst

 

 

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0