2009-02-23
  10:42:42

Det e sjukt va jag sover hårt

ja... det e helt sjukt... i morse va Tommy uppe å duscha... tydligen... för jag såg spåren när jag väl gick upp...

Men... jag märkte inte ett piss när jag låg å sov... märkte inte när han klocka ringde... å den ringer inte en gång.. utan han snoozar typ i 45min...

Det enda jag märkte av va när han pussade mig hej då....då öppnade jag ögonen i 2 sekunder svarade...  -jag älskar dig oxå... å sen somnade  jag om...

Fan... det måste va as jobbigt för honom att jag ligger kvar där... varje dag... Jag kliver upp varannan helg när jag börjar jobba 8:00... å då ligger han kvar å trynar... å det e såååååå jobbigt....

Han ligger där alldeles varm... å go... å naken... å det enda jag vill e att ligga kvar där i sägen å somna om tillsammans med honom....
Å så måste jag klä på mig å gå till mitt skit jobb...

Å så har han varje dag... fy fan... stackaren...

Kommer ihåg när jag å Tommy just träffats.... vi kanske hade setts i 2 veckor... så kom det till min jobb helg..

Å Tommy fick självklart ligga kvar å sova medan jag gick till jobbet.... å jag kommer ihåg att jag tänkte när jag gick till jobbet...

Att jag har världens mest perfektaste liv... här går jag till mitt jobb... å i min säng där hemma ligger världens underbaraste kille å väntar på mig...

Å så har jag haft nu i 1 år å 6 månader... helt fantastiskt!

Brukar fråga Tommy om han hade trott den kvällen vi träffades att han skulle sitta här förlovad och försökandes till att skaffa familj 1 1/2 år senare...

Å han e så gullig.. då säger han... jag vågade väll inte tro det... men jag hoppades på det...





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0