2009-02-17
  23:36:40

Haha... hittade denna på Benitas blogg

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!


DIG:
1. Hur lång är du ? 163 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor?
3. Vad pluggar du ? Inget.
4. Har du långt hår ? strax under axlarna.
5. Vilken hårfärg har du ? Brunt
6. Sminkar du dig ? japp... mer eller mindre varje dag
7. Har du haft sex senaste månaden? Haha... självklart!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Rosa trosor å svart bh
9. Har du kysst någon idag ? yes..

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? nej.. men gjorde tills min mamma gick bort
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? ja älskar dom lika mycket..
3. Hur många syskon har du ? En lilla syrra
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Jag älskar dig mamma!
5. Hur många ställen har du bott på ? humm...  på Söder...i Södertälje... på Brevik... Farmarstigen och Granitvägen
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen
7. Vilken familjemedlem är snällast ? jag har ju bara pappa å Kristin.. å båda e lika snälla
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Förra helgen när vi va ute å åt hela familjen.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? gud... i går kanske..
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sussie
3. Har du kysst nån kompis ? Hmmmm... hehe... japp
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? nej... eller jo...
5. Vem har du varit kompis med längst ? Jonna...
6. Vem känner dig bäst? av kompisar?.. ja får väl bli Jonna... fast jag tror nog alla mina vänner känner mig ganska så väl
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Ja om hon frågade mig va jag tyckte om tröjan.. men skulle välja ett annat ord än hata
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja .. fast varför skulle jag?
2. Klä dig annorlunda?
3. Vara dig själv ? Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän ?hahaha.. jag fiser aldrig ;)
6. Pierca dig ? Ja det skulle jag nog våga...
7. Ha sex på offentlig plats ? japp... bin there dun that!
8. Vara omogen ? ja
9. Äta småkryp ? Nej nej nej... eller jo.. om jag va tvungen...eller fick bra betalt...

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ?  vet ej
2. När var du på semester senast ? humm... ja runt efter jul..
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Alltid rosa/vit
4. Är ditt hår tråkigt ? ja
5. Vem såg dig naken senast ? Tommy
6. Hur ofta duschar du? varje dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? typ om 10 min

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0