2009-02-04
  16:00:49

Idag e jag ledig!

Å det e sååå skönt!!!

Har fått reda på en rolig nyhet på jobbet... haha... så jävla skönt!!!

Yes!!... äntligen slipper jag honom!!! tåls å fira!!!

Annars idag tänker jag ta det lugnt... å inte göra nått.... å jag tänker inte ha dåligt samvete heller...

Tog ut mig lite igår på jobbet... å det kändes i ryggen.. fy.. obehagligt.. men.. men idag känns det mycket bättre..

Så idag blir det Tommys gigantiska mjukisbyxor å bara strosa runt här hemma...

Jag ska kanske göra en ny blogg-design.. någon som vill ha en??




Å gud va jag lägntar efter min älskling... jag vill bara att du ska komma hem nu...
så vi kan lägga oss i sängen å bara mysa
så som vi brukar göra...




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0