2009-02-10
  16:08:42

Märkligt... men endå så rätt

Det e lite märkligt det där när man hamnar i en kris... antingen så dras man ifrån varandra...eller... så dras man till varandra...

Mycket tror jag grundar sig i hur förhållandet e....

Man ska ju stötta varandra i vårt å torrt... men e det verkligen så självklart för alla par när det väl kommer till kritan?

Hur många förhållanden har inte nästan pajat eller pajar efter tex ett dödsfall...  en ekonomisk kris... eller efter ett krävande jobb...mm..

Det finns hur många förklaringar som helst.. men att i grund å botten bara kommer till en sån simpel sak som kärlek...

Jag tror inte på några som helst faktorer som kan förstöra ett förhållande... bara bristen på kärlek å respekt...

Finns det äkta kärlek i ett förhållande så tror jag att man dras till varandra...å blir ännu mer sammanlänkade...

.........................

Jag e så glad att jag har en man som ställer upp på mig till 100%....

Jag älskade honom innan... men älskar honom 1000 gånger mer nu...


Tack älskling att du är så underbar!





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0