2009-02-25
  09:12:14

trött... trött...trött....

Jag e sååå trött... jag ska snart till jobbet... blääääå....

Vi satt hemma hos Johan å Josse igår... Tommy å Johan skulle kolla på någon match... å jag å Jossen ;P satt å snacka lite skit...

Så nu e jag trött å hungrig... åt ingen middag i går... Tommy köpte en kebabrulle på väg hem till Johan å Jossen ;P... men jag va inge hungrig igår... å speciellt inte på kebabrulle.. blää.. skabbig mat..

Sitter här å dricker mitt kaffe å funderar på livet...

Våran lilla Drutten e varken bättre eller sämre... fast hon kan inte va uppe å gå mer än 10 minuter sen hoppar hon på 3 ben.. .Hon får en ny medicin nu som vi hoppas på att ska hjälpa lite bättre... det e först dagen i dag... så vi får se...

Annars va vi på visning på en lägenhet... en 2:a på Basilika... jag vill egentligen inte ha en 2:a... fast det här e en 2:a med uteplats... å det e ju kanon.... så jag skulle väl kunna tänka mig den ändå...

Men en sak e säkert... jag vägrar att ta en lägenhet på Granängsringen... Mellanbergsvägen... Graniten... mm...
Fy.. sukiga områden... neee.... det blir Koriander... Basilika... Veronika... mm...

Nej.. nu måste jag gå ut med hundarna... å sen till jobbet...

Puss på er alla!!


Åååå håååå..
så gulliga ankungar...
Nästan lika gulliga som du
Tommy!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0