2009-02-22
  23:27:55

Söndag

Idag sov vi nästan till 12:30... helt sjukt... men tydligen behövligt...

Resten av dagen har vi städat å tvättat... å det va ännu mer behövligt... men så skönt nu när allt e klart...

Men åt andra sidan... vintern mest snöigaste dag... va annars mer kan man göra?...

Sen har vi ätit Tommys hemma gjorda hamburgare.. mums.. å efter det  tog jag ett långt bad...
E skrubbad från topp till tå... å luktar gudomligt ;P

Älskar min Mary Kay spa serie... så mysigt!

Nu sitter jag här.. ska dricka upp mitt te.. å sen krypa ner i sängen...

Imorgon kommer våran Drutten hem... vi åkte in till bagis med henne i fredags... hon blev mycket sämre.. å kunde inte gå alls... hennes bakben släpade... å hon hade JÄTTE ont i ryggen.... hon bara låg å skrek..

Så hon har legat på IVE hela helgen...men nu ska hon tydligen va mycket bättre... å får komma hem i morgon...
Våran plutt skrutt druttt...

Å vi e såå glada!!... speciellt Tommy... de e ju liksom hans hund...

Nej.. nu ska jag gå å borsta tänderna... sen krypa ner i en nybäddad säng... med min ur sexiga man...

Puss å God Natt


Kommentarer
2009-02-22
  23:27:55
Postat av: Josefine

söt bild ser bara lagom trött ut ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0