2009-02-17
  12:35:38

Våran Alla Hjärtans Dag!

Det här va våran mysiga Alla Hjärtans Dag...

Har inte hunnit skriva nått innan nu för att jag har jobbat hela helgen.. å inte orkat då.. samt igår va jag nästan hela dagen på Bagarmossens Djursjukhus med Dilba..

Men iaf.. vi hade en kanon mysig Alla Hjärtans Dag... inte för mycket å inte för lite... helt perfekt!

Det började med att jag jobbade hela dagen... lite smått sur på Tommy pga ett litet tjafs vi hade Fredagskvällen innan.. orkar inte gå in på detaljer... Men... min underbara kille när han e lite full kan bli lite svartsjuk... å han blev sårad över när han fick hör med VEM å NÄR å HUR jag blev av med oskulden ...det e ingen jag e stolt över.... MEN... gjort e gjort!

Jag tyckte han va löjlig... å ett jätte löjligt bråk... å blev sur...

Men.. men... efter 100 sms... å ett å annat samtal på jobbet... så va jag inte sur längre... å kanske ännu kärare *blink*

Hade förbeställt rosor som kom hem körda hem till Tommy.. jätte vacker bukett!!

Å jag fick en Mirandanalle.. (sjukt att man ska va så besatt av nallarna.. det e som en drog).... å så ett kort... å kortet hade Tommy skivigt..

Jag älskar dig!

mest av allt i denna värld,
jag är så glad att jag har
träffat dig, och jag kan inte
tänka mig ett liv utan dig

din Tommy

Han e så gullig!!

Sen drack vi lite champagne... åt lite jordgubbar å choklad...
Sen åt vi en jätte god å mysig middag... biff med friterad potatis med rödvinsås... å Tommys jätte goda sallad...


Efter det skulle vi äta kex å ost å dricka lite vin... men vi orkade inte.... så vi tog osten å kexen kvällen efter..

Så det va våran Alla Hjärtans Dag!













Kommentarer
2009-02-17
  12:35:38
Postat av: Tessan

Åh va mysigt!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0